?

Log in

Previous Entry | Next Entry

This storm's gonna be fun! We're definitely going down to Morro Rock on Wed. afternoon and again on Thursday at the height of the storm.

Comments

( 4 comments — Leave a comment )
ninjanao
Jan. 18th, 2010 05:24 am (UTC)
I'll be at Disneyland thursday. should be inetesting
fizzyland
Jan. 18th, 2010 10:48 am (UTC)
Ooh, I miss being that close to the ocean again - I'm in the san fernando valley, but am also enjoying the stormy weather.
geminitaboo
Jan. 27th, 2010 01:12 am (UTC)
Hey you don't know me but I went to SCL
Hey so my name is Jessie and I went to Spring Creek from sept 98 to october 2000 i am looking for some people who worked there. i can't remember her last name but there was this chick named amanda who worked in the hobbit and then she worked with our family i was in eternity btw...sorry this is gonna look totally irrevalant to the rest of your life...but i was wondering if you knew who i was talking about and how to go about finding her....so ya email me back i guess i only opened this account cuz if you google SCL amanda your journal pops up as the first link (you know some people pay for that lol) and so I opened an account to ask you...lame huh? anyway email me at geminitaboo@yahoo.com or i guess i can try to figure this site out. so ya thanks and sorry to bug you
(Screened comment)
fireincarnation
Apr. 15th, 2010 02:37 am (UTC)
This comment removed for relevancy and disclosing the identity of a sex crime victim.

Anonymous 99.236.159 . . . wtf?
( 4 comments — Leave a comment )